Skip to main content

Hey! Ik ben Alex, 25 jaar oud. 

Ik heb eigenlijk al mijn hele leven moeite gehad om echt vrienden te hebben of te houden, en heb me vrijwel altijd een buitenbeentje gevoeld. Ben ook veel gepest geweest, wat het vrienden maken er niet makkelijker op maakt, maar daardoor wel heel vaak alleen ben. De vrienden die ik dan al heb wonen vooral in het buitenland, dus die zie ik maar amper.

Helaas maakt het hebben van gezondheidsproblemen het er niet veel makkelijker op, maar ik ben eigenlijk een beetje op zoek naar mensen rond dezelfde leeftijd met dezelfde interesses: muziek (new wave, post punk, indie rock, alt rock en veel wat rond die genres past), creatief bezig zijn, koken, lezen, films, en casual gamen.

Ik ben trouwens een transgender man, dus als er andere LGBT+ mensen zijn die daarover willen praten, mag dat ook altijd :)

Hee @oblivionlight Alex 

Welkom bij de Jouinus familie! wat leuk dat je hier bent! Vervelend dat je moeite heb met vrienden maken… :disappointed_relieved:  Heb ja al eens overnagedacht om mee te doen aan een online of offline groep van Join-US? Het is zeker het proberen waard, ik heb er zelf ook veel van geleerd!

Ik hou zelf ook van muziek maar wel hele andere style haha:joy:  Hoop dat je leuke tijd heb op de Comunity

Misschien is deze post intersant voor je =-)

Hee Alex, welkom! :)

Wat naar om te lezen dat je vroeger gepest bent en dat je zo veel moeite hebt om vrienden te maken en behouden. Goed van je dat je je hier hebt aangemeld!

Wat valt er bij jou onder het kopje creatief bezig zijn, wat moet ik me daar bij voorstellen? 🙈 Wat is je favoriete gerecht om te koken? En wat voor soort boeken lees je graag, misschien heb je wel wat aanraders voor mij?

Ik sta altijd open voor een gezellige chat! en hopelijk ga je een leuke tijd hier hebben op de community, maar dat gaat vast wel goed komen! :)

Hoi Alex, leuk je te ontmoeten! Interessante muzieksmaak! Ik hou ook van lezen, wat voor soort boeken lees je vooral?

Wat naar om te lezen dat je vroeger gepest bent en dat je zo veel moeite hebt om vrienden te maken en behouden. Goed van je dat je je hier hebt aangemeld!

Wat valt er bij jou onder het kopje creatief bezig zijn, wat moet ik me daar bij voorstellen? 🙈 Wat is je favoriete gerecht om te koken? En wat voor soort boeken lees je graag, misschien heb je wel wat aanraders voor mij?

Ik sta altijd open voor een gezellige chat! en hopelijk ga je een leuke tijd hier hebben op de community, maar dat gaat vast wel goed komen! :)

Hey Melissa!

Qua creatief zijn is het vooral veel schrijven, maar ben de laatste tijd om ook tekenen weer op te pakken (al ben ik nog niet echt overtuigd van m'n kunnen :joy: ) maar vind allerlei kleine doe-projectjes ook leuk. 

Koken doe ik het liefst Italiaans of Aziatisch (Koreaans of Indonesisch), ben echt net iets te dol op pasta, haha.

Moet er wel aan toevoegen dat het moeilijk vinden van vrienden maken vooral IRL is, online gaat het vaak wat makkelijker! :)

Hoi Alex, leuk je te ontmoeten! Interessante muzieksmaak! Ik hou ook van lezen, wat voor soort boeken lees je vooral?

Ik ben op dit moment bezig om de verschillende reeksen van Brandon Sanderson te lezen, dat is vooral high fantasy, dus daar moet je wel van houden! Maar lees dus graag fantasy boeken, of een beetje het simpele YA boek als het om bijvoorbeeld queer relaties gaat. Ik lees vrijwel alleen in het Engels, dus misschien dat niet alles direct in het Nederlands beschikbaar is (als je dat fijner vind om te lezen).

Hey Melissa!

Qua creatief zijn is het vooral veel schrijven, maar ben de laatste tijd om ook tekenen weer op te pakken (al ben ik nog niet echt overtuigd van m'n kunnen :joy: ) maar vind allerlei kleine doe-projectjes ook leuk. 

Koken doe ik het liefst Italiaans of Aziatisch (Koreaans of Indonesisch), ben echt net iets te dol op pasta, haha.

Moet er wel aan toevoegen dat het moeilijk vinden van vrienden maken vooral IRL is, online gaat het vaak wat makkelijker! :)

Ik ben op dit moment bezig om de verschillende reeksen van Brandon Sanderson te lezen, dat is vooral high fantasy, dus daar moet je wel van houden! Maar lees dus graag fantasy boeken, of een beetje het simpele YA boek als het om bijvoorbeeld queer relaties gaat. Ik lees vrijwel alleen in het Engels, dus misschien dat niet alles direct in het Nederlands beschikbaar is (als je dat fijner vind om te lezen).

Cool! Ben zelf niet zo bekend met high fantasy, maar misschien moet ik het eens proberen 😀. Als je nog een leuke YA uit de LHBTI-hoek zoekt: Confettiregen van Splinter Chabot is een aanrader.

Hey Melissa!

ooh wat leuk! Wat schrijf je vooral? En ik ben er van overtuigd dat je mooie tekeningen maakt! :)

Ik ben ook gek op pasta haha! Vooral als student is dat een chille maaltijd waar je best veel mee kunt varieren. Heb je misschien nog lekkere gerechten (danwel Italiaans danwel Aziatisch) die ik echt een keer zou moeten uitproberen?

Jaa dat herken ik wel heel erg hoor, IRL is het altijd toch wat lastiger. Maar wel fijn dat het online iig wel wat makkelijker gaat, dat scheelt al een hoop! :)

Ik lees zelf niet echt fantasy haha, lees op dit moment een detective thriller of iets in die richting haha. Heb net even Brandon Sanderson gegoogled, en ondanks dat fantasy niet echt mijn ding is, moet ik zeggen dat wat ik net ff snel heb gelezen toch wel leuk klinkt haha! Lijkt me wel chil hoor, dat je Engels zo goed is dat je zonder problemen die boeken allemaal leest, zou ik ook wel graag willen, dat ik die boeken net zo makkelijk zou kunnen lezen als in het Nederlands 😅🙈 Heb je misschien nog goede suggesties voor de YA boeken omtrent queer relaties? Dat soort boeken spreken mij namelijk ook heel erg aan! :)

Cool! Ben zelf niet zo bekend met high fantasy, maar misschien moet ik het eens proberen 😀. Als je nog een leuke YA uit de LHBTI-hoek zoekt: Confettiregen van Splinter Chabot is een aanrader.

Die ga ik zeker even checken!

Welkom Alex!

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je deze community gevonden hebt! :blush:

Wat moedig van je dat je zo open durft te zijn en hier je verhaal neerzet. Wat klote dat je zo gepest bent, onbegrijpelijk waarom mensen dat nou een ander aan willen doen. Ik hoop dat je hier leuke contacten leert kennen :blush:. Naar wat voor soort bands luister je? Ik houd ook wel van Rock/nu-metal en dan bands zoals Linkin Park & Five Finger Death Punch.. Af en toe een beetje Paramore/Good Charlotte/Rise Against etc. haha :blush:  ​​​​​​

Nice een gamer voeg me gerust toe wildmendjohn#7541 op discord 

Tegenwoordig is er ook een discord server van Join us kom.er gerust bij